נתניהו הנחה: יוקם מרכז למורשת חסידות חב"ד

    איתי גדסי No Comments on נתניהו הנחה: יוקם מרכז למורשת חסידות חב"ד

    בהנחיית ראש הממשלה נתניהו: יוקם מרכז מורשת לחסידות חב״ד ע״ש הרבי מליובאוויטש

    צילום: Leib Abrams/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסגרת ישיבת הממשלה השבועית שהתקיימה היום (ראשון), ציין שר המורשת עמיחי אליהו, את יום הולדתו של הרבי מליובאוויטש שנולד לפני 121 שנים, בי״א ניסן.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לדבריו של שר המורשת והנחה את השר לפעול להקמת מרכז מורשת ייחודי לחסידות חב״ד ומפעלותיה ע״ש הרבי מליובאוויטש.

    יו"ר עוצמה יהודית השר איתמר בן גביר אמר: "יש לנו את הזכות לפעול למען הקמת מרכז מורשת הרבי, מי שמהווה סמל ודוגמה לאהבת התורה העם והארץ, אין ספק כי דמותו ומפעליו הרבים משמשים נקודת אור לכל יהודי בעולם".

    בשבועות הקרובים תחל עבודת מטה מקצועית במשרד המורשת לבחינת תכני מרכז המורשת ומיקומו ותעלה החלטת ממשלה בנושא.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו: "הרבי מליובאוויטש השפיע עליי רבות ושינה את העולם היהודי מקצה לקצה. מרכז המורשת של חב״ד יספר את סיפורו של העם היהודי ויעלה על נס את תרומתו של הרבי מליובאוויטש שתרם כה רבות ולהגדיל תורה ולהאדירה, ולהרבות באהבת ישראל לאור תורת ישראל".

    שר המורשת עמיחי אליהו: "כמי שזכה להתחנך במוסדות החינוך שהקים הרבי איתו היה לסבי זצ"ל קשר עמוק ומיוחד אני מרגיש זכות גדולה וסגירת מעגל מרגשת בהתנעת הפרוייקט החשוב הזה, תנועת חב"ד היא תנועה שדואגת לכל יהודי באשר הוא, ומורשתו של הרבי מליובאוויטש מהווה נר לרגלינו בכל צעד ושעל, אנו זוכים כיום שאורו הגדול מופץ בכל מקום בעולם, הקמת מרכז מורשת שינציח את המפעל האדיר שהקים מהווה חובה קדושה עבורנו".



    0 תגובות